Skylla

Vraag

Nieuwe positionering

Dienst

Merkidentiteit & Website

Nieuwe positionering

WEBSITE

MERKIDENTITEIT

HEALTHCARE

Skylla zette in 2020 een grote stap door zich los te koppelen van moederbedrijf Arion en volledig zelfstandig verder te gaan. Als multinational, gespecialiseerd in innovatieve healthcare-oplossingen, richt Skylla zich op het faciliteren van producenten bij de ontwikkeling van hulpmiddelen die het leven eenvoudiger maken in moeilijke tijden. Met hun focus op het creëren van nieuwe standaarden, vroeg Skylla om een digitale begeleiding van deze transformatie.

zaca ontwikkelde voor Skylla een vernieuwde merkidentiteit die hun visionaire principes weerspiegelt. De focus lag op het ontwerpen van een visueel sterke uitstraling die past bij de kerndoelen, maar ook vertrouwen en innovatie uitstraalt. Daarnaast werd een gespecialiseerde B2B-website ontwikkeld die niet alleen helder communiceert met de zakelijke doelgroep, maar ook naadloos aansluit bij de missie en kernwaarden van Skylla.

Met de transformatie van Skylla naar een zelfstandig merk is een sterke digitale basis gelegd die toekomstbestendig is. Een project dat illustreert hoe een merkidentiteit en B2B-website samenkomen om een krachtige boodschap wereldwijd uit te dragen.

Skylla case - zaca
Skylla case - zaca
Skylla case - zaca
Skylla case - zaca
Skylla case - zaca
Skylla case - zaca
Skylla case - zaca
Skylla case - zaca
Skylla case - zaca
Skylla case - zaca
Bekijk ander werk

Neem contact op

Bespreek je project

Maak kennis

Overige zaken

Adres

De Leu 4

6438 KX Oirsbeek

Nederland

Telefoonnummer


, u.