• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
Zaca

Zaca

Oplossingen op de weg naar online resultaat

  • start hier
  • bekijk werk
  • maak kennis
  • stories
  • contact

Website ROI

4 oktober 2019 door Marco // categorie: Blog

Een website maken is peanuts. Je hebt zoveel mogelijkheden en de prijsvechters vliegen elkaar om de oren. De vraag is echter of je voor kwantiteit of kwaliteit gaat? Wordt je website een kostenpost of een investering?

Het begint allemaal met het doel van je website. Wanneer het je doel is om een website te maken, dan adviseer ik je dringend om eens goed na te denken. Want een website is geen doel op zich, een website is een middel voor het realiseren van je doel. Wil je meer leads? Beter communiceren met je doelgroep? Wil je je diensten beter profileren. Wil je brand ambassadors activeren? Er zijn tal van doelstellingen die je met een website kunt hebben.

Een goede doelstelling bepaalt mede het succes en dus de website ROI. Want je website moet een investering zijn, geen kostenpost. Iets terugverdienen, in welke vorm dan ook. Dat is zaken doen. Zo behaal je resultaat.

In het verlengde van je doelstelling en website ROI komt de vraag natuurlijk hoe je dit proces dan verder moet aanpakken. Je kunt, zoals al die ondernemers die het doel hebben om een website te hebben, aan de slag gaan met een kant-en-klare template die je “invult” met je content en klaar ben je. Website live. Dezelfde als je bakker, makelaar en concurrent. Maar je website staat. Niet de methode om website ROI te realiseren natuurlijk.

Het proces

Elk project wat ik met Zaca aanga begint vanaf scratch. In die zin, ik ga samen met jou brainstormen. En dan bedoel ik niet even een uurtje nadenken over wat je wel niet allemaal op je website wilt. Een slider met daaronder 3 kolommen op de homepage, of een contactformulier. Nee we gaan samen brainstormen hoe we je website tot een succes kunnen maken. Wat wil je oplossen? Je doelstelling? Wat wil je ook niet? Wat kunnen we en hoe kunnen we dit duurzaam, met het oog op de toekomst, realiseren. Zonder brainstorm, geen succes, geen website ROI. Beloofd.

Vanuit die brainstorm en alles wat daaruit voorvloeit ga ik aan de slag met een webdesign. Op maat gemaakt. Want goed design verleidt, inspireert en converteert. De waarde en kracht van design wordt nog steeds onderschat. Over elk element nadenken, want alles heeft een doel. Los van elkaar, maar ook samen met elkaar. Door gebruik te maken van bewezen technieken, van feiten, van mijn kennis en ervaring op dit gebied kan ik ook voor jou een webdesign realiseren dat je website ROI vergroot. Alleen al door een goed design.

Alleen een design helpt je natuurlijk niet heel veel verder. Van design naar development is de volgende stap in de weg naar website succes. Het volledige design, elk element, elke ruimte omzetten naar een werkend geheel. Naar de techniek die je website ROI verhoogd. Daar was het tenslotte allemaal om te doen. Resultaat uit je website halen, resultaat uit online. Geen website, maar een online doel met je website.

Wellicht ook interessant?

22 november 2019Simple Design Always Wins
Ontwerp is de laag tussen klanten en het bedrijf die beide kanten gemakkelijk kan verbinden of verdelen. Tegenwoordig …
10 mei 2019Maatwerk
Met Zaca is het mijn missie om online oplossingen te realiseren. Dit doe ik door maatwerk in te …

Project starten?

Bellen, WhatsApp, LinkedIn, het kan allemaal..

..maar mailen werkt altijd.

▼

hej@zaca.nl

Reader Interactions

Trackbacks

  1. Maatwerk | Zaca schreef:
    4 december 2019 om 14:26

    […] De ondernemers, de multinationals, de klanten die op zoek zijn naar een oplossing. Die iets willen bereiken met hun […]

Footer

Proces

#1 brainstorm
#2 webdesign
#3 webdevelopment

Cases

klantervaringen
werk
manifest

Zaca

stories
maak kennis
samenwerken

Connect

twitter
linkedin
contact

© 2009/2019 Zaca ■ Geen cookiebanner?